kimlund93

Alla inlägg den 28 april 2014

Av Kim Lund - 28 april 2014 23:46

Har haft en trevlig kväll på stranden med vänner, grillade korv osv, riktigt trevligt fatades bara att man skulle ha några öl att klippa också så hade det vart en fullbordad kväll, men mkt skratt och roligt va det, tack till ni som va där ^^

Kommer 2 bilder som jag tog när solen gick ner ?

Ha det bra,

Har ni någon fråga eller nått så är det bara att fråga i rutan till vänster där kan ni samt rösta på min fråga till er läsare ?

Av Kim Lund - 28 april 2014 23:27

 



vad är du rädd för?

mina största forbier är

1. spindlar, äckliga små kryp som ser alämnt äckliga ut, ser jag en spindel vill jag ej vara i närheten av den, det är bara så vidrigt,

2. ormar, är inte så stor men det är ändå åckligt att se dom små krällande korvarna ush! min riktiga mormor och morfar, har haft ormar innan och dom va innanför glaset men dom är fortfarande äckliga..

3, svarta och vita skåpbilar på kvällarna, specielt svarta skåpbilar.

ser jag en svart skåpbil komma körandes på kvällen då det antingen är mörkt eller vid skymning så får jag tankar att dom kommer stanna och dom kommer plocka in mig i bilen och föra bort mig så brukar alltid gå så fort som möjligt tills den passerat och då kan jag andas ut att jag återigen klarade mig från att bli kidnappad.


men vad är rädsla för dig/er?

kommentera gärna vad som är era rädslor/forbier.


och svara gärna på min fråga under min profil bild till vänster ^^


ha det bra..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

kommer du följa denna bloggen?
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards