kimlund93

Direktlänk till inlägg 1 april 2014

Öppnar mig del 2

Av Kim Lund - 1 april 2014 02:24

Min skolgång va inte enkel,
Jag har vart mobbat från 5:an till 9:an
Jag blev kallad allt från snekäft till dövöra mm
Ja jag har sne mun men det beror på att jag har en cp skada som gör att jag är förlamad i Ena kinden
Och ja jag har en hörsel nedsättning och det är så jag är,

Jag började på sturegymnasiet med inriktning hotell o restaurang,
Fick nya klasskamrater och blev accepterad för den jag är och det va inga klassificeringar som jag upplevde gymnasietiden,
I 3:e ring så hade jag praktik på Grand hotell i Falkenberg och gjorde mitt första kriminella stöld,
Jag tog 5000kr från hotellets medarbetare och hamnade i rättegång och blev dömt till att betala tillbaka 5000kr och gå på sociala möten,
Det va även i samma veva som jag började ta droger, jag har rökt på ett flertal gånger och blev aldrig på kommen med att göra det förens min kontakt person nathan som jag skrev om i förra delen kom på mig, därav har jag gått på althea i ca 2 år och är nu helt ren från allt,

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim Lund - 28 april 2014 23:46

Har haft en trevlig kväll på stranden med vänner, grillade korv osv, riktigt trevligt fatades bara att man skulle ha några öl att klippa också så hade det vart en fullbordad kväll, men mkt skratt och roligt va det, tack till ni som va där ^^ Komme...

Av Kim Lund - 28 april 2014 23:27


      vad är du rädd för? mina största forbier är 1. spindlar, äckliga små kryp som ser alämnt äckliga ut, ser jag en spindel vill jag ej vara i närheten av den, det är bara så vidrigt, 2. ormar, är inte så stor men det är ändå åckligt a...

Av Kim Lund - 7 april 2014 11:41

du har säkert gått på en gata en kväll då du plötsligt hör något prassla till, du tänker säkert att du inbillar dig men tänk om du inte gör det utan att det sitter en man/kvinna i buskarna och lurar och tänker göra ett överfall på dig då är bodyknock...

Av Kim Lund - 7 april 2014 11:29


jag hittade det perfekta sättet att bli sponsrad på min blogg med hjälp av tourn så blir det mkt lättare att bli både större och dessutom kan du känna premier på att vara medlem och hjälpa olika företag mm.   så mitt förslag är har du en blogg vi...

Av Kim Lund - 7 april 2014 08:13


Sitter på jobbet och passar på att skriva inlägg när arbesläraren är borta ? ska klä om en soffa som såg förjävlig ut då den är avklädd nu ska jag bara ta väck alla jävla spikar som sitter i den, antagligen amatörsarbete som va innan... Aja litet bl...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

kommer du följa denna bloggen?
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards